Home » » ABOUT ME

ABOUT ME

Written By lurim on Wednesday, January 27, 2010 | 4:33 PM





Assalamualaikum, salam sejahtera & selamat datang sahabat semua Ke Blog saya.. Ucapan ribuan terima kasih di atas kunjungan sahabat semua 

Kenapa Blog ini di namakan "Suatu Perjalanan Maya".. Ini adalah kerana saya menjadikan alam maya atau alam cyber ini sebagai salah satu medium perjalanan saya dalam penjelajahan menerokai, mencari dan mengutip segala ilmu, pengetahuan dan pengalaman yang ada di sini dan seterusya menyampaikanya melalui perkongsian di blog ini 

Semua bahan /Artikel yang ada di sini adalah hasil pembacaan saya dan ditulis serta diolah dari perbagai sumber. Saya kumpulkanya untuk rujukan saya dan juga untuk dikongsikan bersama para sahabat semua. Kepada yang ingin mengambil apa jua bahan dari blog ini tidak perlulah meminta izin cuma linkan blog ini sebagai tanda sokongan anda jika berniat untuk menyampaikan ilmu. "Sampaikanlah walaupun sepatah perkataan" semoga ia memberi manfaat dan kebaikan buat kita semua di dunia & Akhirat amin..

Keseluruhan ruangan blog ini adalah lebih kepada pengkongsian ilmu, pengetahuan & pengalaman.. Saya ingin mohon maaf sekiranya ada kesilapan & kelemahan dari setiap posting saya.. Perbincangan secara terbuka beserta komentar dan nasihat dari sahabat semua adalah amat di alu-alukan...saya hanya insan biasa yang takkan terlepas dari melakukan kesalahan & kesilapan...

jika ada sebarang info yang ingin dikongsikan serta pertanyaan boleh berhubung melalui email saya


MOHD AMIRUL MAT YAACOB
suatuperjalananmaya@gmail.com
lurimirul@yahoo.com (YM)

salam ukhwah 
http://3.bp.blogspot.com/_R4F8aXiRDeg/TIUDhUMGG9I/AAAAAAAAAA8/P9Z7dPZ-APM/s1600/signature.png
Share this article :
 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2011. SUATU PERJALANAN MAYA - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger